Однією з
важковирішуваних проблем для педагогічного персоналу освітніх установ є
проблема виховання у дітей миролюбності, гуманного відношення до людей,
прагнення регулювати конфліктні ситуації або уміння їх уникати.
Звернення до проблеми агресії і насильства
серед учнів обумовлене тим, що сучасна школа є не лише освітньою установою, але
і місцем, в якому дитина отримує травматичний соціальний досвід. Вчителі,
психологи і адміністративні органи освітніх
установ сушать голову над тим, яким
чином можливо понизити агресивну поведінку учнів і підібрати адекватні
організаційні і психолого-педагогічні заходи, що дозволяють ефективно
вирішувати спірні і конфліктні ситуації. Завдання це непросте, унаслідок того,
що школа є віддзеркаленням суспільства, а суспільство буквально просочене
насильством. Однією з важковирішуваних проблем для
Хто не знає давню легенду про «Вавілонське стовпотворіння »
- про невдалих будівельників «вавилонської вежі», які не зуміли довести до кінця
розпочату роботу лише тому, що говорили на різних мовах і не могли зрозуміти
один одного.
З незапам'ятних часів
люди усвідомили істину: успішна спільна робота можлива лише тоді, коли її
учасники можуть прийти до згоди, знайти спільну мову.
Сегодня предлагаю вам ознакомиться с тестом Роршаха, который направлен на изучение личности, а также выявление нарушений, которые могут быть в личностном развитии. Мы тут занимаемся саморазвитием личности, поэтому такой тест будет очень актуален. Для прохождения теста необходимо просто описать то, что вы видите на картинках. В качестве картинок предоставляется десять клякс на белых листах бумаги, которые в свою очередь являются симметричными относительно вертикальной оси. Еще важный момент заключается в том, что кляксы могут быть цветные или черно-белые.
Однажды
к царю Соломону, известному своей мудростью, пришли на суд две женщины.
Они жили в одном доме и были соседями. Обе недавно родили ребенка.
Прошлой ночью одна из них задавила своего младенца и подложила его к
другой женщине, а живого у той взяла себе. Утром женщины стали спорить,
каждая доказывала, что живой ребенок ее, а мертвый - соседки.
Кто заслуживает любви?.. Притча о доказательстве любви.
Одна
прекрасная принцесса искала себе жениха. Доблестные и богатые
претенденты съезжались со всех сторон с великолепными подарками в
надежде завоевать внимание принцессы. Кто-то приносил в дар украшения,
драгоценности, золото, кто-то дарил земли и армии воинов. Среди
кандидатов был один бедный юноша, у которого из богатств были только его
любовь и настойчивость. Когда подошла его очередь говорить, он сказал: