"С течением жизни мы узнаем приделы своих возможностей. Люди сильны до тех пор, пока они отстаивают сильную идею" (З.Фрейд)

воскресенье, 7 апреля 2013 г.

Тренінг щодо профілактики конфліктності в педагогічному колективі (Аполонівська НСШ)



Хто не знає давню легенду про «Вавілонське стовпотворіння » - про невдалих будівельників «вавилонської вежі», які не зуміли довести до кінця розпочату роботу лише тому, що говорили на різних мовах і не могли зрозуміти один одного.

   З незапам'ятних часів люди усвідомили істину: успішна спільна робота можлива лише тоді, коли її учасники можуть прийти до згоди, знайти спільну мову.
У наш час - час науково-технічного і соціального прогресу --відбувається безперервне ускладнення ділових взаємозв'язків між людьми в процесі діяльності. Разом з цим незмірно зростає і роль психологічного фактору, людських стосунків і спілкування в трудових колективах. Це повною мірою виявляється і в педагогічних колективах.
Сьогодні як ніколи стала очевидною вирішальна роль особистісного чинника у навчально-виховному процесі в школах. Особистість вчителя, керівника педагогічного колективу - ось що визначає сприятливий клімат в школі.
Людський фактор у школі включає в себе психологічні та соціально-психологічні особливості керівників і вчителів. Це інтереси, бажання і прагнення людей, їхні очікування один від одного, риси характеру і здібності, накопичений запас знань, умінь, навичок і звичок. Це психічні властивості і стани педагогічного колективу,його настрій, творчий і моральний мікроклімат, згуртованість,трудова та управлінська активність, психологічна сумісність,авторитетність та ін.
Тому формування в учительських колективах сприятливого психологічного клімату, необхідно для дружної творчої роботи, для сприятливого вирішення конфліктів, стає все більш актуальною проблемою в сучасній школі.
   Профілактика та попередження конфліктів в педагогічному колективі – головна мета проведеного тренінгу .


Комментариев нет:

Отправить комментарий