Хто не знає давню легенду про «Вавілонське стовпотворіння »
- про невдалих будівельників «вавилонської вежі», які не зуміли довести до кінця
розпочату роботу лише тому, що говорили на різних мовах і не могли зрозуміти
один одного.
З незапам'ятних часів
люди усвідомили істину: успішна спільна робота можлива лише тоді, коли її
учасники можуть прийти до згоди, знайти спільну мову.
У наш час - час науково-технічного і соціального прогресу
--відбувається безперервне ускладнення ділових взаємозв'язків між людьми в
процесі діяльності. Разом з цим незмірно зростає і роль психологічного фактору,
людських стосунків і спілкування в трудових колективах. Це повною мірою
виявляється і в педагогічних колективах.
Сьогодні як ніколи стала очевидною вирішальна роль особистісного
чинника у навчально-виховному процесі в школах. Особистість вчителя, керівника педагогічного
колективу - ось що визначає сприятливий клімат в школі.
Людський фактор у школі включає в себе психологічні
та соціально-психологічні особливості керівників і вчителів. Це інтереси,
бажання і прагнення людей, їхні очікування один від одного, риси характеру і
здібності, накопичений запас знань, умінь, навичок і звичок. Це психічні
властивості і стани педагогічного колективу,його настрій, творчий і моральний
мікроклімат, згуртованість,трудова та управлінська активність, психологічна
сумісність,авторитетність та ін.
Тому формування в учительських колективах сприятливого психологічного
клімату, необхідно для дружної творчої роботи, для сприятливого вирішення конфліктів,
стає все більш актуальною проблемою в сучасній школі.
Профілактика та
попередження конфліктів в педагогічному колективі – головна мета проведеного
тренінгу .
Комментариев нет:
Отправить комментарий