Для себе обрала, на мою думку, дуже актуальне питання в наш час – це
«Профілактика насильства в сім’ї,
учнівському та педагогічному колективах».
Моя робота включає в себе такі етапи:
I.
Просвітницька робота серед
учнів
— лекційна робота;
— організація акцій;
— лекторії (кіно, відео) правових знань;
— організація на базі навчального закладу консультативного пункту,
де всі учасники навчально-виховного процесу можуть отримати консультації
практичного психолога.
II.
Профілактична робота з
педагогічним коллективом
Для роботи з педагогічним колективом я беру участь у роботі
тематичних педагогічних нарад, на яких роблю повідомлення про інноваційні
технології навчально-виховного процесу, інтегрування в педагогічну практику
останніх досягнень педагогіки та психології з питань навчання та виховання
учнів різних вікових категорій, проводжу психологічний супровід молодих
вчителів, а також роботу з профілактики емоційного вигорання.
III.
Профілактична робота з
батьківською громадськістю
1.
Батьківські збори
2.
Консультації
3.
Педагогічний консиліум
4.
Лекція
5.
Семінар
Пропоную Вашій увазі
вправу, яку можна провести як з педагогічним колективом так і з батьками для вирішення
складної проблеми стосовно
кожного з
виду та форми жорстокого поводження з дітьми та учнями (10 – 15 хв.)
Вправа
«Впізнай»
Кожна
група отримує назву одного з виду жорстокого поводження: фізичне, сексуальне,
психологічне, економічне, нехтування, але якій групі дісталася яка
назва залишається у секреті. Необхідно
протягом 5 хв., розкрити характеристику
одного з виду та презентувати цей вид чи форму жорсткого поводження з допомогою пісні, малюнка, віршів,
інсценування (але без фізичного контакту). На презентацію відводиться 3 хв.
Або вправа з учнями:
«Моя
заява»
Мета: закріпити знання учнів щодо звернення по факту
насильства (до кого, як та в якій формі)
Отже,
кожному з вас надається завдання: скласти офіційну заяву щодо факту насильства
яке було/можливо могло скоїться з Вами або з кимось із ваших членів сім’ї. У
заяві необхідно зазначити:
o
ПІБ,
o
місце проживання постраждалого,
o
інформацію про те, ким вчинено, або може бути вчинено
насильство.
Комментариев нет:
Отправить комментарий